ACKNOWLEDGE ME NOW OR LOOSE ME FOREVER

Idag kände jag att jag har sett alla One Tree Hill avsnitt 35 gånger var. Så vad gör jag då? Jo, jag sätter igång med att titta på O.C ifrån början igen! Jag kan nog officiellt erkänna att jag inte har något liv vissa dagar...

Igår åt jag och Lydia upp ett paket glass tillsammans på mindre än 15 minuter, och satt samtidigt och tänkte så det knakade på en skådespelare som vi hatar, men vi kunde verkligen inte komma på vad han hette eller vilka filmer han varit med i! Så, ni som känner oss, HJÄLP OSS! Kan ni komma på en skådespelare som spelar i  komedier och tycker att han är jätterolig, men som bara blir jobbig att se på? Det är inte Mr.Bean, men lite i den jobbiga stilen kan man säga... Pliiiiiis help!

Nu väntar jag på att mamma ska fika klart med sina kompisar så att hon kan komma hit och åka och handla lite med mig! Ska fylla kylskåpet och skafferiet lite, och en hårfärg ska slinka med också tänkte jag.. 4 cm utväxt är inte okej!

:*


Kommentarer
Postat av: Anonym

acknowledge me now or loose me forever - seth's kärleksförklaring till summer på fika bordet :D OC!(Y)

2009-11-14 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0