WALK UP THE HILL, THERE'S SOMEONE I KNOW, HE HAS THOSE WRINKLES CLOSE TO HIS EYES, BUT THEY'RE NOT FROM CRYING, HE LAUGHS MORE THAN I

Usch vad jag är trött idag. I kroppen iallafall, vet inte vad det är.. jag har ont i axlarna, nacken och benen men har ingen aning om varför! Kanske har sovit illa.. vad vet jag. Gick iallafall upp 09.00 och åt en snabb frukost, klädde på mig lite sköna kläder för att sedan gå med Astrid till Barntimman. Ska upp och hämta henne till 12.00 sen med, blir en del promenerande. Är väl bra, med tanke på hur lite jag rört mig de senaste veckorna ..  usch. Jag vill bara börja träna igen när jag ser mig själv i spegeln. Men har verkliigen ingen motivation just nu.

Ikväll ska det bli bio iaf! En shopoholics bekännelser ska jag se tillsammans med Lydia, Alma, Abbi och Emilia! Ska bli kul, filmen är ju rolig vad man hört.

Och imorgon blir det fest! Tobbe har 20-årsfäääääzt! Ska bli roligt. Har inte festat i Tranås sen nyår, så förhoppningsvis blir det kul. Annars fortsätter jag min bojkottning av Tranås.

Kommentarer
Postat av: ozkar

vart ska vi festa annars? :P

2009-03-20 @ 14:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0