VEM ORKAR VARA PÅ STUREPLAN OCH KAMMA HÅRET HELA DAN?

Idag steg jag upp 05.30. Drog till Elinas morgonspinning som börjar 06.00. Det är så ruskig skönt att träna på morgonen, sen har man liksom det avklarat! Sen att det är fett värd musik vi spinnar till gör det hela så mycket bättre! Åkte sen hemåt, åt en stor frukost, makrill-mackor! Det var lite sjukt, när jag spinnade som värst känner jag bara att jag var så sjukt sugen på makrill. Så var en himla tur att vi hade det hemma ;) Duschade och fixade mig lite .. sen la jag mig och tittade på 10 orsaker att hata dig . Så jäkla bra film, en favo.

Har inte gjort så mkt mer idag. Åt wok til lunch. Godaste jag vet. Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och fylla den igen .. Ninni skulle ringa snart, ska träffa henne. Det blir roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0