LISTA LISTA LISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (KNÄPP,)

Lovar du att vara ärlig? Yes mam!
Du heter: Rebecca
Smeknamn: Becca, härligt fantasilöst. Men jag blir kallad det mesta, allt från löken till lillgrisen.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Tonight I wanna cry - Keith Urban.
Beroende av: Närhet. Mina vänners skratt.
Vem behöver du mest just nu: Vem som helst som gärna vill underhålla mig. Desperado for some social life.
Vad tror folk om dig? Jag vet inte.. Dum blondin?
Stämmer det? Jag är smartare än vad folk tror. Faktiskt.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon. Senast igår faktitskt av en tant på jobbet. Hon sa att jag var vacker som en ängel. Stod ingenting om blindhet i hennes filer, men jag funderar fortfarande.
Vad säger du för att imponera på någon? Haha. Jag kan inte imponera.
Hur imponerar man på dig? Få mig att skratta, jag är lättimponerad
Brukar du skratta för dig själv? Jätteofta. Flera gånger om dagen. Ibland flera gånger i timman.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej sexy, vad gör du?"
Var bor du? Aneby
Trivs du där: Ja. Jag kan hela stället utochin och sånt gillar jag. Däremot ska jag nog se mig om utanför Anebys gränser snarast!
Äger du några converse: 2 par! Ett par helsvarta, och ett par orange.
Sprit, cider, vin eller öl: Öl all the way . Jag blir jävligt odräglig av sprit. Trött av vin och sockerchock på cider
Brukar du bli för full: Det händer lite titt som tätt ja.
Vad har du för mobil operatör: Halebop!
Är du allergisk i mot något: Nej. Eller, jag är allergisk lite när jag vill.
Har du haft sex idag: Inte vad jag kommer ihåg?
Nästa mål i ditt liv: Komma in i en någolunda ekonomisk balans. Festa järnet nu när jag är arbetslös. Komma in på högskola. Kind of.
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer. Och vad jag är på för humör. Sover jag när jag svarar säger jag jämt "hej det är rebecca" annars blir det det första jag kommer på. Hola belgrad och Hallå löken är återkommande.
Vem ringde du senast? Lök-Lovisa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon gillar mig naken.
Antal timmar sömn inatt: Hm. 6 härliga timmar kanske?
Sov du ensam: Sadly yes.
Brukar du komma i tid: Aldrig, kommer alltid sist.
När mår du bra: När livet rullar.
När blev du fotad senast: I lördags, kvällen-natten där.
Hur känner du dig nu: Uppe i varv. Sugen på en kopp thé med mamsen!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Är dom på behagligt avstånd så spelar det ingen roll. Men vill inte gärna vakna med en tå i ögat liksom.
Vad saknar du: Närhet.
Hade du en bra kväll igår: Jag jobbade. Tjänade pengar. Kan ju räknas som en bra kväll!
Favorit dryck på morgonen: Thé
Rakar du benen: Ja. Fast såhär på vintern märker jag alltför ofta att jag slarvar. Men fredagar brukar vara rakar-dagen.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Varierar grymt. Ofta runt 00.00 slaget.
Är du blyg? Ibland.
Sysslar du med någon idrott: Nej. Lite gympass och sånt räcker för mig. Har spelat fotboll dock.
Vill du hellre ha mail än brev: Jag pallar aldrig svara på brev, så mail passar mig perfa!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: Sadly yes
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ligga såklart! Så jag kan veta both sides liksom.
Är du nöjd med ditt liv: Jovars.
Är du bortskämd: Lite. Jag erkänner.
Vad gör du i morgon: Hoppas på en lunch med gott sällskap. Hör av er!
Vad är det värsta du vet? Ruccolasallad. Fy Fan.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket.
Vad behöver du just nu? Närhet. Fan vad jag skriver det idag. Ineed someone to keep me warm.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag vet inte. Pass.
Vad längtar du till? Sommaren. Hultsfred!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det har jag.
Vad använder du för shampoo? Loreal proffesional för extra slitet hår. Schampoo, balsam och hårinpackning. Fett dyrt, men fan va gott det luktar!
Vad är det finaste du fått? Världens bästa vänner, finaste syskonen och en mamma som är den bästa jag vet.
En speciell dag du minns: Jag minns ganska många speciella dagar.
Hur gammal är du: 19 år, 5 månader och 20 dagar.
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om massor!
Om fem månader: Har jag nog börjat högskola. Ohmyfuckinggod.
Du samlar på: Minnen
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Lovisa och Lydia
Gillar du golf: Minigolf!
Vilken tid gick du upp idag: Halv sex.
Har du sovit i din egna säng inatt: Jajjemän.
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Vad ska du göra ikväll: Hänga löst med mamma i soffan, prata sket och sova tidigt!
Är det okej att gråta: Klart det är?
När grät du senast: Ooh. Minns jag faktiskt inte.
Laddar du ner musik och film från Internet: It happens
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa lägenhet.. spara. Fast fan, jag kan inte spara. Slösa på allt.
Bär du glasögon eller linser: Glasögon ibland
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej. Budget kan likagärna vara snyggt
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Hm. Helt olika beroende på vad jag gjorde kvällen innan.
Har du piercing: Japp. 2 st. 11 om man räknar med öronen. Men det gör jag inte. Så 2 st kan vi slå fast vid.
Vill du gifta dig: Helt klart, om jag hittar någon som vill gifta sig med mig!
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta: När jag har 3 tior liggandes i väskan så brukar jag unna mig en sväng till solariet.
Är du bra på att laga mat: Jag kan när jag vill!
Gillar du att dansa: Me love
Är du flygrädd: Ja.
Hur vig är du: Som ett kylskåp.
Vad dricker du helst när du är törstig: Avslagen cola!
Vilken är din favoritglass: Blåbärsglass med blåbärssylt i. Mums.
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Nej. Har nog bara smakat en gång, men det smakade kräks.
Vad äter du helst när du ser på film: Glass!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Ingen alls faktiskt.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls.
Vilken ögonfärg har du: Green eyes.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger.
Biter du på naglarna: Nope.
Röker du: I fyllan och villan.
Hur ofta tränar/motionerar du: Jag försöker träna några gånger i veckan iaf. Funkar vissa veckor!
Senaste låt du hörde: Ebbot Lundberg - Coming down cold
Vad gör du på helgerna: Super bort mitt förnuft. Eller ligger i soffan och äter.

Kommentarer
Postat av: LOVISA

LISTOR, så jävla värt!

2009-03-25 @ 21:29:20
URL: http://lovisita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0