THE HISTORY BOOK FORGOT ABOUT US, AND THE BIBLE DIDN'T MENTION US. NOT EVEN ONCE

Idag har jag haft en riktigt bra dag, fylld av skratt och leenden. Startade dagen med en förmiddagsfika klockan 12.00 på Thimons med Lydia och Hannah! Satt där i några timmar och hade trevligt, sen gick vi upp till Hannahs lya och pratade ännu mer. Vi bestämde att Hannah ska med till Hultsfred, och hon fick mig och Lydia att börja fundera på att kanske joina henne på hennes jobb.. Så det ska vi ta oss en funderare på! Kan ju behövas lite pengatjäning känner jag!
Sen åkte Hannahbanana till jobbet , och jag och Lydia gick och köpte oss dagens middag, (inte pizza för det åt vi igår, höhö) utan kycklingsallad. Åt tills vi höll på att dö!
Kilade vidare och hämtade lillasyster vid 17.30, och nu är jag hemma. Gymmet ringde och sa att spinningen vi tänkte befinna oss på vid 19.00 ikväll är inställd, såå det blir ingen träning ikväll tror jag inte .. palla att vara på själva gymmet känner jag. Vi ska ju faktiskt spinna på 06.00-spinningen imorgon! Ska bli intressant ..  haha!

Nej. Nu ska vi se vad denna bra dag har mer att erbjuda. Ska kolla lite jobbinfo nu. Se om det finns något som kittlar mina smaklökar. Såattsäga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0