REMEMBER YOU ARE NOT ALONE. THIS HOUSE IS EVERYBODYS HOME

Idag skiner solen! Jag vaknade på bra humör, pigg som en lärka vid 9 tiden någongång! Och idag kommer att vara en bra dag! Ska snart åka in till tranås, äta lunch tillsammans med Alexandra! Var två veckor sen vi sist lunchade så är verkligen på tiden! Och sen i eftermiddag ska jag promenera tillsammans med Hannah, och äta bullar! haha! Så skrev hon i sitt sms iaf, vet inte vart bullarna kommer ifrån, men tackar jag någonsin nej till mat? I dont think so. Bara när jag är bakis. Men det är jag inte idag!

Nu ska jag flänga runt lite. Tiden går så otroligt sakta när man väntar på något. Men nått ska jag väl kunna hitta på att fördriva tiden med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0