NO MATTER WHAT I SAY OR DO, THE ROAD LEADS BACK TO YOU

FYFAN VAD GLAD MAN BLIR NÄR VÄDRET ÄR FINT!

Var bara tvungen att säga det! Har vart ute i över en timma nu, suttit i solen, lyssnat på glad musik, lekt med min lilla fina syster och bara mått sådär härligt bra man gör när livet känns bra!

Annars idag då .. har som sagt gått med systern till Barntimman, lagat lunch till oss båda, för första gången på hela veckan. Annars brukar jag bara se till så att Astrid får lunch, själv orkar jag aldrig äta något vettigt mitt på dagen, brukar leva på kaffe och småplock. Men kände att nu jäklar får jag skärpa mig och börja äta regelbundna måltider igen. Så gjorde pasta och ost-skink-sås, snabbt och enkelt och gott! Sen har vi ju som sagt suttit på baksidan i solskenet, gått en promenad runt kvarteret.
Jag är så glad idag! Känns bra. Älskar sol! Och jag älskar Astrid. Världens finaste tjej, bara när hon gör något så litet och kommer och sätter sig i mitt knä blir hela jag så glad, mitt lilla solsken.

Kommentarer
Postat av: LOVISA

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

2009-03-20 @ 15:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0