JAG VILL INTE SNÄRJA DIG, BINDA DIG, ÄVEN OM DU SÄGER ATT JAG FÅR. NEJ JAG VILL BARA KYSSA DIG PÅ MUNNEN OCH SÄGA TACK FÖR ALLT INNAN JAG GÅR

Vaknade upp 06.00 hos Erik imorse, inte dåligt trött. Skulle då passa bussen in till Tranås för att sedan hoppa på tåget till Linköping tillsammans med Millan. Jag hade ju lovat att vara hennes "kund" idag i hennes frisörskola, så spenderade hela dagen där på hennes skola, tillsammans med massa sköna frisör-tjejer. Blev blonderad i håret, så nu är jag inte nådigt blond igen, fick massa bra tips av läraren där, som jobbade på loreal. Nöjd är jag iallafall!
Spenderade ju gårdagen tillsammans med Erik och Oskar, blev en himla massa Rockband-spelande, taco-ätande och film-tittande. Vi såg på "låt den rätte komma in" och jag var rädd att den skulle vara läskig, men det var den inte, och jag är ju annars rätt lättskrämd. Men den var väldigt bra iallafall!

Ikväll har jag promenerat med mamma i kylan, pratat i telefon, och skrivit ner alldeles för många ord i mitt redan överfyllda block.

Nu ska jag nog bädda ner mig i sängen.


:-*

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Trots att vi sågs typ nyss så saknar jag dig, jättejättemycket.

2009-03-19 @ 15:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0