IT'S WRITTEN ON YOUR FACE, YOU STILL WONDER IF WE MADE A BIG MISTAKE

Har tagit mig en funderare på om det kanske är dags att blogga igen? Var ju ett jäkla tag sen faktiskt. Går in här varje dag för att skriva, men sen tar det stopp. Sitter bara och tittar på den tomma skärmen och ger upp efter en stund.
Vad har hänt sen sist då? Har jobbat, tränat, umgåtts i goda vänners lag (eller säger man så?) och haft en konstig släng av magsjuka. Det tråkigaste med att jag hade någon konstig magsjuka var att jag inte kunde åka till Erik och Oskar och leka. Det var jag nog nästan ännu surare över, än över att jag spytt. Jag ville ju lekit med dom innan dom drog till Malmö över helgen .. Men som sagt, får komma och störa dom nästa vecka istället :)
Snart ska jag möta Alexandra för att ta en fika på Thimons, gott. Jag fikar alldeles för mycket, snart kommer dom döpa en kaka efter mig där uppe .. Men det är för gott med fikor för att jag ska sluta. Kombinerar det med träning så ska det inte bli för illa. Man ska väl kanske börja tänka på beach 2009.. men jag säger nog palla. Bättre att jobba på självförtroendet.

Nehepp. Kanske ska ta och börja cirkulera lite. Ska möta Bax om 30 min typ. Och ska fixa en del innan.

Jag är glad också. För vi har en hemlis. Haha.

Kommentarer
Postat av: Baxiiichulo

Vi satsar på bitch 09 istället;) HAHA

2009-03-13 @ 13:36:40
URL: http://bax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0