I'LL KEEP YOU MY DIRTY LITTLE SECRET. DON'T TELL ANYONE OR YOU'LL BE JUST ANOTHER REGRET

Klockan är 10.04. Och jag har hunnit äta frukost, dricka te och piggna till. Faktiskt en ganska stor bedrift för en arbetslös kan jag tycka. Sen det faktum av att jag vaknat till musiken ifrån "Musses Klubbhus" på Disney Channel och därmed började dagen med att förbannat skrika åt min stackars syster att sänka skiten är en annan fråga.  Nu är jag glad igen. (Men för att vara lite arga igen. Den idiot som ens kom på detdär barnprogrammet borde nästan dö. På riktigt.) Ska ta med mig min lilla syster ut i snön och leka. Eller hon ska leka.. Jag ska sitta och titta på i fem minuter och sen börja gnälla om att jag vill gå in. Precis som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0