IF A SONG COULD GET ME YOU, I'D SING MY WAY RIGHT BACK TO YOU

Nu är jag i Skåne! Hos min fina lilla bananböjartjej.
Kom nog fram till Staffanstorp framåt 23.45 någon gång, sen satte vi oss och åt en och annan nattmacka och te, och sen somnade vi. Nu är Lovisa i skolan och jag sitter här, ska göra mig en liten frulle och duscha och fixa mig lite innan hon kommer hem. Idag ska vi handla mat, och ikväll blir det antingen bio eller en hyrfilm!

Tänkte liksom bara ge er ett livstecken ifrån mig.. vet liksom inte när jag kommer hem, hembiljetten är inte bokad. Höhö. Kanske stannar här nere? Lets think about that ;)


Kommentarer
Postat av: ozkar

jag har aldrig förståt det där med bananböjartjej?

2009-03-06 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0