HOW CAN YOU LET ME WATCH YOU SLEEP, THEN BREAK MY DREAMS THE WAY YOU DO

Jag hade vårkänslor idag. Så när jag skulle fika med Alexandra drog jag på mig tygskorna, rullade upp jeansen några varv och slängde på mig skinnjackan. Skönt. Älskar när man slipper vinterjackan. Sen att jag höll på att frysa ijhäl om händerna är en helt annan sak. Nu ska det fan bli vår och varmt.
Fast det snöar visst nu. Jävla väder. Men jag ska trotsa vädergudarna nu, ska ha på mig vårkläder framöver, hur många meter snö det än tänker komma. Sådetså.

Jani .. nu i eftermiddag har jag storstädat mitt rum. Dammråttorna under sängen var ju fan inte nådiga. Stora som hundar nästan. Så nu är det dammat och dammsöget. Ställde mig tillochmed och strök mina nya gardiner och hängde upp dom, så nu blev det fräscha vita gardiner istället för mina vinter-svarta dängor.

Nu ska jag kila vidare. Ska upp till Hannahbanana på kvällste strax, sen ska jag hem och sova i mitt nystädade rum.

PUSS

Kommentarer
Postat av: LOVISA

vi ses nsnart WOHOOOOOOOOOOOOOOOO



nu ska jag packa o klcokan är tre. shit pomms. du skulle vatt här ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-13 @ 03:05:02
URL: http://lovisita.blogg.se/
Postat av: Anonym

+ att jg har dcurkit upp en hel drickyohurt. galey.



fufan vad jag saknar dig. älskar dig. seroiöst. taack för attu du är du rebeccA. TACK <3

2009-03-13 @ 03:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0