HELGENS SAMMANFATTNING

Funderar på att skriva ner en snabbgenomgång om vad jag gjort sen sist.. om jag hinner, för jag måste gå till jobbet om 10 min, för annars kommer jag för sent. Kan ju vara värt iofs, orkar inte jobba för det är tråååkigt. Inte för att jag gör mycket mer vettigt hemma. Men ändå :)
Men okej .. helgens "bravader" som det heter!

Fredag
Tittade på en shopoholics bekännelser tillsammans med Lydia, Millan och Abbi! Filmen var en såndär härlig feel-good film, jag skrattade flera gånger så att jag grät. Händer iofs till det mesta, att jag skrattar så jag gråter. Men ändå, mysig film, sådär härligt förutsägbar som alla sådana filmer är!

Lördag
Hängde väl löst hemma hela dagen, tills Lydia och Dempan kom förbi och hämtade mig .. Dempan dumpade oss hemma hos Lydia, där jag lagade till en sjujäkla wok som vi tryckte i oss, innan vi började fixa och trixa oss själva inför kvällen. Till slut var vi färdiga, och mamma körde in oss till Tobz, som hade sin 20-årsfest! Där hade jag skiitkul faktiskt, var en riktigt lyckad kväll, så TACK TOBZ! Du läser ju faktiskt här! Tack för smörgåstårtan med, skitgod även om jag var mätt som en plätt! :) Sen drog vi vidare till Statt, där dom äntlingen öppnat övervåningen, är så sjukt mkt roligare där uppe. Hade lika roligt på statt som hos Tobbe, av olika anledningar. Men det var en sjukt lyckad kväll tycker jag, mycket nöjd! Så nöjd att jag funderar på att festa i Tranås på lördag igen, Olivia drar med mig!
Men aah, sen fick jag ju jobbet som Eriks personliga assistent mellan 01.30-04.00 . hahah. Jag fick ge detaljer om jag ville, men skippar nog det. Säger som Erik, han hade tur som hade mig till hands, annars hade han däckat på Österbymos torg om jag inte släpat hem honom och låtit honom däcka i soffan. haha.

Söndag
Hängde löst tillsammans med Erik och Oskar, låg i soffan hela dagen. Såg på that 70's show, åt varma mackor, godis och massa coca-cola. Hände ingenting på hela dagen, vi sov i omgångar framför tvn helt enkelt. Bra bakis-dag, även om jag var den som var minst bakis, tack gode gud.

Måndag
Hängde hos Erik idag med, åt frukost, såg på tråkiga program på tv och sen åkte jag hem till gamla Aneby igen .. typ. Hade ju så klart glömt mina hörlurar, så var sjuuukt segt att åka buss i 70 min utan musik, satt och var skitsur. Men det gick. Hängde hos Hannah hela kvällen, åt fruktsallad och tittade på våra favoritprogram, Unga mödrar, Familjen Annorlunda och Spårlöst. haha.

Jäkla bra helg faktiskt. Mer än nöjd.
Nu ska jag jobba.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0