CALL ME WHAT YOU WILL CAUSE I AM BIGGER THAN THIS PLACE, AND SO FAR FROM ALONE

Klockan 06.00-spinningen är avklarad! Var inte alls så jobbigt som jag trodde att dra igång dagen med ett spinningpass, bara riktigt kul! Grymt svettigt var det, men vore ju konstigt annars, vem svettas inte på spinning liksom? Ska nog iaf göra det till en vana att spinna på onsdagsmorgnarna!
Nu har jag ätit en stor och god frukost, duschat och haft mig och ska väl snart sätta igång med sminkning och detdär tjejiga. Sen ska jag upp och möta Lovisa, vill få med henne på en lunch på Thimons, vi sa igår att vi skulle köpa frukost och så, men jag är grymt mätt efter min dunderfrulle, så ska locka med henne på lunch istället. Men hennes mobil är död, och jag väntar med att ringa hem till henne tills alla har vaknat, vill inte väcka alla de små barnen!

Nehe. Later då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0