ALL I KNOW IS THAT YOUR SO NICE. YOUR THE NICEST THING I'VE SEEN. I WISH THAT WE COULD GIVE IT A GO. SEE IF WE COULD BE SOMETHING




Idag vaknade jag och det var sjukt kallt i mitt hus. Dom som stigit upp tidigt idag hade glömt att slå på värmen (hur man nu kan glömma det, för är den avstängd för länge kan det bli typ 15 grader i huset när det är så satans kallt utomhus, men iaf) så det var 17 grader när jag vaknade för en timma sen. Så nu går jag här med hur mkt myskläder som helst på mig men ändå fryser jag. Jag har iaf satt igång värmen, så blir väl någon slags värme snart. I hope so.
Ikväll blir det Afterwork på Babar med ett gäng. Hannah och Sofia och alla som vill hänga på. Taco bjussas det på. Och vem tackar nej? Inte jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0