Welcome to my freakshow, you may never leave. This is everything I know, for your's is hard to believe

Tror att det var en vecka sen jag bloggade sist? Härligt. Har inte gjort så mycket denna veckan, har haft sena nätter, tänkt mycket och såklart spenderat många timmar tillsammans med dom bästa. Älskar att vara ute hos Emilia, laga mat, tända ljus och bara mysa framför tvn. Hos Lydia med, igår tog vi en myskväll av hög klass, godis, grönsaker med dipp och "What happens in Vegas" igen. Fin film.
Idag ska jag nog lägga mig och se och lyssna på Lars Winnerbäck Solen i ögongen film, tänka, njuta. Men först ska jag ladda hem One tree hill s06e14 och titta på. Mami likes.

På tal om Winnerbäckarn, i år blir det Hultsfred för mig troligtvis. 4 konserter med Lasse! Snoddas första dagen, akustiskt andra dagen, och mina älskade vanliga lasse-konserter på dag tre och fyra.
Hoppas på att få med mig mina kvinnor, men ställer ni inte så åker jag fan själv ;) och de vill ni väl inte? :)

Kommentarer
Postat av: Bax

Duuuuuuuuu, jag ställer fast jag inte lyssnar på Winnerbäck så mkt:O Måste ju hända ngt kul i år ju:)

2009-01-12 @ 18:19:10
Postat av: Baxiiichulo

Jag ställer!! Fast jag inte lyssnar så mkt på Winnerbäck, men ngt kul ska väl hääääända i år:)

PUSSSS

2009-01-12 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0