kiss me goodbye pushing out before i sleep can't you see i try swimming the same deep water as you is hard

Igår hade vi ju egentligen tänkt att åka till Jönköping och bada litegranna. Men eftersom vi bara var tre stycken som kunde och var taggade så blev det aldrig så. Det slutade med att jag fick ett samtal som sa att två saltvattenspirater var på väg till mig ungefär. Det var ju Erik och Ozkar som kom för att äta lite pizza, lite chääz-rings och dricka bubbeldricka.
Sen skulle vi spela ett spel utan instruktioner så vi hittade på lite hur man skulle spela, men det gick inte så bra.Lite härj senare så körde dom hemåt igen. Jag tycker det var mysigt att ha dom här iaf!

Idag vet jag inte vad det blir? Bio är ju typ fullbokat hela kvällen, så det verkar vara rätt köört. Men jag vet inte.
Just nu sitter jag i mysdressen och ser på tv, msn-lanar och lyssnar på Westlife. Kvinnor kan som sagt. Ska ut och gå snart, om jag inte hittar på ngt roligare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0