I don't know where I'll sleep tonight, You say that you can do without me, Go ahead now try and live without me

Idag behövde Alexandra shoppa upp sin lön, så vi åkte till Linköping typ imorse innan solen ens gått upp kändes det som. Även om jag faktiskt gått upp tidigare och tidigare denna veckan (pik, pik, pik .. haha baby ) Så kändes det jäkligt kämpigt o stiga upp halv åtta idag .. satt o åt frukost i en halvtimma, hällde i mig några koppar kaffe! Blev lite shopping sen, speciellt för Bax .. hon köpte upp halva Linköping, själv blev det lite nya festkläder inför morgondagen! Jag är nog nöjd, rea is the shit. haha!

Lovisa är på Chris Brown ikväll, och ringde mig så jag fick höra NO AIR live. Åh, vad glad jag blev, lite pirr i magen får jag av den låten.. sen ringde hon på FOREVER, och den är ju såå studentveckan. Älskling, tack! Gjorde min kväll!



Nu är det läggdags snart, imorgon är det jobb 8-16 innan jag ska börja kläcka mina öl inför kvällens äventur.

HA DET BRA, HÄLSA
PUSS

Kommentarer
Postat av: Baxiiichulo

För att viiiiiii ska dansa och festa natten lååååång:) WHOOHOOO!:)

2009-01-23 @ 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0