It takes more than fucking someone you don't know to keep warm.

Haha, säger som erik, då var det fredag igen, men det är det ju hela veckan i mitt liv just nu .. Så det är inte mycket skillnad på helg och veckodag!
Just nu sitter jag iallafall och väntar på att Lydia ska hämta mig, vi ska upp och träna! Tjosan. Båda är nyvakna och allmänt fräscha. Men man blir ju ändå svettig på gymmet, så lika bra att komma dit och vara ful liksom. Ska bli skönt att träna iaf, är ju bra och börja eftersom att på måndag börjar jag och Erik tävla igen! Vi har ju haft våra tävlingar, och denhär veckan är det att vi ska dricka "Nutrilette" och se vem som går ner mest i vikt på 7 dagar. Måndag - Söndag! Frågan är ju hur fasen de ska gå, jag som älskar mat? Men jag ska vinna, så det är bara o bita ihop och dricka den där sketen :P

Lovisa ringde mig imorse, eller .. imorse kanske är att överdriva, 12.41 ? och väckte mig. Hon var ute och cyklade på både det ena och det andra sättet. Höhö. Fick höra om hennes gårdag, när hon krökade, och fan va sugen jag blev på att kasta mig på ett tåg ner till Skåne och festa med henne! Är så trött på att festa häromkring, så hade fan vart kul o åka dit, kröka lite med nytt folk.
Fast det får bli ett senare problem, denna veckan ska det ju bantas i. Ingen alkhol nerför min strupe!

Nu kommer nog Lydia snart, så nu ska jag dra mig, ska bara lyssna på Angels on the moon en gång till.
Fan måste packa träningsväskan med. Ååh.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0