There are two tragedies in life. One is to lose your heart's desire. The other is to gain it

Det händer nog för lite i mitt liv för att jag ska ha lust att blogg känner jag. Denna veckan har jag nästan bara jobbat och sovit, har haft kvällar denna veckan, så har ju sovit bort hela dagen, vilket känns jäkligt onödigt när man vaknar och klockan är typ halv två och man har slösat bort massa timmar som jag kunde användt till att ta en välbehövlig promenad, städa mitt rum osv. Men jag tänker ju inte direkt på klockan när jag ligger i min säng, för där kan jag ju ligga hur länge som helst.
Ska hursomhelst börja jobba om ungefär 2 timmar, vid 16.30 börjar jag, och slutar vid 22. Kommer säkert vara lika segt som innan i veckan, i fredags satt jag och löste sudoko hela kvällen, (tantpoängen bara flyger uppåt). Det säger rätt mycket, då jag egentligen inte har tålamod till sån skit, och har aldrig löst ett sudoko i hela mitt liv innan i fredags, men då löste jag flera stycken. Haha. Blir nog ett och annat ikväll med om inget drastiskt hände igår eller idag. Är ju iaf ett skönt sätt att tjäna pengar på, lösa sudoko och se på tv!

Nu tjatar min syster om att jag ska sätta igång Björn Gustavsson dvd'n. Hon ser samma klipp med honom om och om och om igen, så tillochmed jag börjar tröttna snart.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0