Take me away

Det var ett jäkla gnäll på att jag bloggar dåligt, så jag får väl slänga in nått litet inlägg här. Orkade inte träna idag, kände att jag måste verkligen städa mitt rum, rensa bland mina kläder osv. Har så sjukt mkt kläder jag aldrig använder. Sen ville nog mamma att jag skulle följa med till Tranås och handla idag med, hon ville att jag skulle skriva en inköpslista. Hur lätt är det då? Jag vet inte vad vi behöver, skriver bara sånt jag vill ha. Ska nog få med henne in på Systemet med, så helgen löser sig, billigare att få mamma att köpa öl, då slipper man ju slösa sina egna pengar. Höhö.
Det lär ju bli Österbymo-festen i helgen, så nu jävlar får ni se till att det är ett jäkla drag där, jag ska festa hela natten, ända tills bussen går hem 8.45 på söndagsmorgonen. Kaffe och öl , då klarar man hela natten mina vänner! Är sugen på en sån kalasfylla , det var längesen.

Snackar med baxichulo på msn, saknar studentveckan litegrann. Fan. Ibland vill man återuppleva studenten, det var en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0