Summering av 2008 . typ

årets uttryck: Även du min ".." (namn)
årets positiva händelse: Många. Studenten, utlandsresorna, stunder med vänner .. osv
årets negativa händelse: Att jag fortfarande inte vet vad jag vill med mitt liv kanske .. ?
årets bok: Alla med Jodi Picoult, tidernas författare
årets plagg: Men.. jag vet inte, bodde i stort sett i min korta svarta jacka
årets pryl: Guitar Hero. Spelades sönder hela våren
årets skiva: Många. James Morrison, The Cure, Tiger Lou osv. Jag lyssnar på allt som är bra
årets kärlek: All kärlek jag får från vänner, syskon, mamma. Annars är det rätt dödfött.
årets film: Twilight.
årets tv-program: OTH, alla gånger
årets utmaning för dig: Att vara stark
årets person/er: Så många. Börjar jag räkna upp känner alltid ngn sig glömd. Men ni vet vilka ni är, ni som betyder!
årets blogg: Lovisas! Jag vill kunna skriva som henne ..
årets bekännelse: Att bekänna för mig själv tror jag.
2008's bästa dag: Studenten, 14/6. Gran Canaria 12-18/4, London 3-5/10, och många dagar där datumet är suddigt men minnet desto klarare.
förhoppningar 2009: Att resa till ett varmt land, umgås med de finaste, få jobba kvar/kanske plugga.. Skaffa körkort. vara stark.

Kommentarer
Postat av: sofia

du. välkommen. ;)

2009-01-04 @ 20:21:45
URL: http://sofia0217.blogg.se/
Postat av: LOVISA

1. Även du min magnus, mange, snorslyna, stiffy, alex, bananarsle. you name it :) bäst!

2. är det min blogg du menar? OJ. det är inte ofta folk i min närhet säger att jag skriver bra, så isåfall, tusen tack! ska verkligen försöka ta åt mig av det! (och om det inte är min så: PINSAMT ;d)

3. din blogg är cp, och det går inte kommentera ditt senaste inlägg. men vet du vad?



JAG GILLAR DIG ÄNDÅ!!

2009-01-04 @ 21:40:48
Postat av: LOVISA

1. Även du min magnus, mange, snorslyna, stiffy, alex, bananarsle. you name it :) bäst!

2. är det min blogg du menar? OJ. det är inte ofta folk i min närhet säger att jag skriver bra, så isåfall, tusen tack! ska verkligen försöka ta åt mig av det! (och om det inte är min så: PINSAMT ;d)

3. din blogg är cp, och det går inte kommentera ditt senaste inlägg. men vet du vad?



JAG GILLAR DIG ÄNDÅ!!

2009-01-04 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0