".."

Idag sov jag till 14.40, typ. och inatt kunde mitt hus brunnit upp. men det gjorde det inte, som tur var, faran var över efter en stund. det var tur, men jag hade svårt att sova sen. Bra start på det nya året förresten. Men får väl vända det till det positiva, det brann INTE upp. Då blir det ju en bra start, typ.

Idag har jag myst med Lydia. Ätit kyckling, och grönsaker med dipp framför Idol-dvdn. Drack julmust med. gott. Och ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Promenera lite kanske. hyra en rulle och titta på. Don't know really.
Imorgon bir det fullt upp dock. Mys i Viken med Lydia, kolla fotbollscup och sen mysa hos Ninni. Såna dagar tycker jag om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0