Nu sitter du som en fjäril i natten och pratar som vi gjorde förr. Allt det där om att va på väg nånstans när man är tillbaks där allt börjad

Jag älskar dig mer än du nånsin kommer att få veta.
Lycka till med allt men du kommer att få leta.

Jag försöker att gå som en man nerför hjärtats ensamma gata.
Där kärlek och hat går hand i hand,
sitter jag och bara saknar dig.
Nu är allt sagt och gjort och jag kommer aldrig att få tillbaka dig.

Låt mig höra kärlekens tunga
säg att du älskar mig
Kärlekens tunga,
kärlekens tunga

aldrig skall jag glömma dig
aldrig skall jag glömma dig
aldrig skall du glömma
aldrig skall jag glömma dig
aldrig skall jag glömma dig





Kommer nog aldrig tröttna på den här låten. I alla versioner spelas den i mina hörlurar, Eldkvarn, Håkan Hellström, och Kent. Kents version är den som går på repeat nu.
Hur fin är inte texten då? Älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0