.. nej nu får det räcka

Brukar du komma i tid: Nej, jag är känd för att vara sen
Vad hade du i din mun senast: Mjölk
När mår du bra: När jag är omgiven av folk jag tycker om och får skratta tills jag gråter
När blev du fotad senast: Var nog på festen i lördags!
Hur känner du dig nu: Väldigt seg och tråkig faktiskt
Kan du laga mat: Om det räknas att bränna vid kokt potatis?
Vad pluggar du: Håller på och lär mig hur man lyckas se 3 eller flera program samtidigt om kvällarna, förbannar de som lägger bra program samma tid men olika kanaler!!!
Vad tycker du om fötter: Med strumpor på bryr jag mig inte så mkt, men barfotafötter leker jag helst inte med frivilligt
Är du smart: Finns det björnar i skogen?
Är du aktiv i skolan: Jag var aktiv på att prata om annat än just det lektionen handlade om
Vad saknar du: Ett linne jag tappat bort
När och varför grät du senast: När jag såg When you’re gone videon igår. Tycker så jäkla synd om farbrorn vars fru är död
Var det pinsamt att svara på det: Nej, jag tycker ju synd om honom?
Hade du en bra kväll igår: Ja, jag klagar inte
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Är du nöjd med ditt liv: Finns nog ett och annat jag skulle kunna ändra på
Vad vill du jobba som: Absolut ingenting.
Har du tråkigt just nu: Rätt tråkigt ja, men jag är säker på att det blir roligare på en timme eller så.
Vad gör livet värt att leva: Mat? Och alltdetdär med kärlek vänner och familj
Vad i livet ångrar du: Finns nog bara 2-3 grejer jag verkligen ångrar. Annat skiter jag i och går vidare
Är du musikalisk: Ja! Fan va jag rockade lös med fiolen back in the days! Och sången låter otroligt bra i min skalle, så jag förstår inte varför många refererar till min sång som "det värsta jag har hört"?
Vad lyssnar du på för musik: Allt. Jag har mina perioder!
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Störst bäst och vackrast
Är du bortskämd: Nej det kan jag inte påstå?
Är du trött: Gäspade precis?
Vad gör du imorgon: Jag vet inte än min vän
Första piercingen: Bröstvårtan en vecka efter min 18-årsdag.
Första bästa vän: Ida? Matilda? Jojjo? Jag vet inte, Jag var ett populärt barn?
Första priset: Jag behöver inga pris, jag är bäst ändå
Första sporten: Fotboll, varade några år, sen tröttnade jag
Första semestern: Danmark när jag var sisådär 10 månader kanske?
Första konserten: Britney Spears i Skandinavium 2001!
Första kärleken: Samuel
Filmer: Gillar många filmer
Tvprogram: One Tree Hill is my baby
Kroppsdel : På mig själv eller på någon annan?
Sport: Utövar ingen annan sport än ölhävning
Plagg: Älskar mina nya skor just nu
Bok: Innan jag dör. Vet inte vad författaren heter dock
Äter du: Klart jag äter?
Dricker: Mjölk är fint. Juice också!
Ska du: Gå ut och gå med Lydia.
Lyssnar du på: Angels on the moon
Väntar du på: Att Lydia ska höra av sig, men jag kanske gör det först?
Tittar du på: Reklam på tv’n här snett bredvid mig
Har på du på dig: Ljusa jeans, tisha och en tjocktröja
Läppar eller ögon: Ögon!
Kortare eller längre: Jag? Kortare?
Snygg mage eller snygga armar: Varför inte hela paketet?
Busig eller lydig: Busig!
Brunett eller blondin: Blondin. Jag alltså
Charmig eller flirtig: Charmig!

Kommentarer
Postat av: LOVISA

johoo, liista, den ska jag göra imorgon. nu blir det krök. tjofräs på det!



2009-01-29 @ 19:09:04
URL: http://lovisita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0