Men i vad jag än tar på mig känner jag mig alltför kort, Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Today it is monday. Translate? Idag är det måndag. Började dagen med en lunch på Thimons tillsammans med Lina den fina. Räkmacka och kaffe, finns ju knappt ett bättre sätt att börja dagen. Och såklart så var ju inte sällskapet det sämsta jag kunde ha heller! Satt en timma och tjatade lite grann, uppdaterade oss lite om livet. Mycket trevlig start på dagen!
Nu sitter jag här, börjar jobba om 45 minuter .. wiie. Hoppas att det är lugnt idag, i torsdags hade vi full rulle på avdelningen, så hoppas att det har lugnat sig lite, är inte jättepepp på att hela tiden springa och släppa ut dom 3 rökarna vi hade då, skitkallt att öppna och stänga altandörren flera ggr i timmen bara för att dom skulle röka. Dom kunde ju inte samarbeta och gå ut samtidigt heller, utan i omgångar. Krångliga var dom. Men men. Nu håller vi tummarna för att det är lugnare idag!

Ska gå och dricka lite mer kaffe nu, på lite överenergi inför arbetet.

puss!

(update, jag hatar människor som kommer hem till mitt hus, typ kompisar till min bror, och inte hälsar? När man hälsar på hos ngn säger man hej, för hur jävla emo man än är, så är man artig. Okej? Irriterar mig på sånt, när jag itne har bättre saker att irritera mig på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0