jag ville skjuta mig själv redan på tunnelbanan hem för hur svag jag har varit och hur fel jag haft

Sådär. Nu var det snart dags att jobba lite! 13.45-16.15 jobbar jag idag. Vilket jäkla pass egentligen, 2 ½ timme sådär mitt på dagen. Men det är för att det är planera-storhelgs-möte, så jag håller ställningarna liksom. Sen ska jag fika med Anna, det ska bli gott gott gott. Det är fan det enda jag gör i mitt liv, äter mat i olika former.

Just nu sitter jag och dricker oboy. Och är nästan naken (LOVISA, så det är inte bara när jag pratar med dig!) Vilket liv jag lever alltså. Det är ett helt okej liv.

Nehe. Om jag skulle gå och klä på mig? Börjar ju om en timma ungefär, och jag jobbar ju inte naken.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0