Jag vill inte spara min längtan, jag har tänkt men aldrig fått tala.. så feg att jag viskar, du hör säkert ingenting alls

Idag får man faktiskt städa ut julen. Inte för att jag har så himla mycket att städa ut, adventsljusstaken är det enda "julpyntet" jag har på mitt rum. Desto värre är det i resten av huset. Julgran, juldukar, tomtar och jesus och hans moster.
Igår jobbade jag, det var full rulle igår med, men det var roligt. Sprang omkring med mediciner hela tiden kändes det som, för att alla hade vid olika tider, så jag slängde mediciner omkring mig rätt friskt igår.
Sen åkte jag och Robin ut till Eddie och Millan för att se på film, SAW 5 , som btw var den absolut sämsta filmen jag sett. Nästan. Paranoid Park var nog snäppet sämre. Men liksom, när jag såg Saw 1 o 2 höll jag seriöst på att dö, kunde knappt sova sen. Men denhär .. helt värdelös, lite äcklig ibland, men annars fattade jag ju ingenting. Usch.
Sen kom vi ju på att det var hockey-junior-vm mitt i natten, så vi bestämde oss för att se på den matchen.. och FYFAN vad värdelösa Sverige var. Canada spelade skitfult, men Sverige kunde fan gjort bättre ifrån sig. liksom... 5-1? Illa. Iaf, jag, Eddie och Millan somnade visst i slutet så Robin satt vaken ensam och skrek på Sverige.
Roligt hade vi iaf, kom hem 04.30 och somnade som en gris och sov till 13.30 idag. Häääärligt värre.

Nu väntar jag på att Lydia och Millan ska höra av sig, eller nått. Vi tänkte visst göra nåt idag, eftersom Millan börjar skolan imorgon. Peppa våran kvinna lite :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0