I want a sunburn, just to know that I'm alive, to know I'm alive.

Jahopp. Nu har jag målat naglarna, fransk manikyr blev det idag. Som vanligt. Bara det säger lite om hur lite jag har att göra, eftersom att det tar sin lilla stund. Fyra lager med nagellack som ska fixas och torkas emellan varven. Men fina naglar får man ju när det är klart! Sen är det ju egentligen bortkastad tid på mig, eftersom att jag skaver bort nagellacket efter typ 2 timmar. Helt onödig information, men det är väl det mesta som jag skriver här, så jäkla tråkigt liv har jag just nu. Jag blir ju lite depp bara av tanken på att jag just nu inte har något jobb inbokat framöver. Kul att det är såhär livet för en arbetslös ser ut.
Men ska väl plugga i höst, så då blir det ju andra bananer! Det är ju bara lite mer än ett halvår kvar av arbetslösheten då .. hmm.


Nu ska nog Millan ringa mig snart. Lovisa med när hon kommer hem ifrån sin promenad. Alla ska ringa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0