I say release me 'Cause I'm not able to Convince myself That I'm better off without you

Idag är en seg dag. Jag och Lydia skippade viken-utflykten och sköt upp den till morgondagen istället. Vi vill ha sol när vi åker skridskor och picknickar såklart!
Fotbollscupen vet jag inte än om det blir ngt kikande på, men mys med NinZ blir det iaf! Se på film, mysa, äta och prata hela kvällen!

Haha lyssnar på Agnes - Release me, Lydia och jag hade ju snyggast dans till den på nyår. Vi dansade, eller "sprang" ju till en annan låt också.. vilken var det? Hm, måste jag komma på, den var bra. haha.

Kanske ska ta en lite bättre genomgång av nyår? En väldigt bra kväll för mig faktiskt, det var väl en uppvägning av juldagen kanske! Iallafall, den började hos fröken Alexandra Bax, och vi som hade turen att vara där var, Lydia, Erik, Anthon, Oskar, Jocke och Tobbe. Och jag då, men det vet vi ju. Vi bjöds på middag, potatisgratäng och fläskfilé, killer-gott. Sen var det efterätt för dom som fortfarande hade lite plats kvar i magen, chokladpudding med grädde och cocktailbär. Ruskigt gott, kände mig 10 kg tyngre, men det var det värt! Sen visades det ju hockey på TV, alla tittade lite på den, utan jag och Lydia, vi spelade lite Våghals för oss själva, medan vi väntade på att hockeyn skulle ta slut. Sen spelades det "jag har aldrig", luftgitarr och sittdanser. Taxin kom och körde oss till Tranås, Statt. Drack, dansade, trängdes, skrek, kramades "gott nytt år" och sedan blev det ännu mer av ovan nämnt.
Sov få timmar, men sov mysigt. Tack.


Nu ska jag nog äta lite . tycker de känns som om maten borde vara klar nu.


pussochså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0