I don't know your thoughts these days. We're strangers in an empty space. I don't understand your heart. It's easier to be apart

Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på Keane - We might as well be strangers idag. Är nog uppe i ett 20-tal gånger nu iallafall. Jag får såna ryck och lyssnar sönder låtar, hittar en bra låt och lyssnar på den non-stop i två-tre dagar. Sen hittar jag någon ny att haka upp mig på. Den är bra iallafall. Ruskigt bra. Keane är bra.

Har iallafall varit och storhandlat med min mamma idag. Hon är lite krasslig tydligen, så jag fick sköta det mesta. Hon fixade iallafall helgens dryck åt mig. Bra mamma. Nu väntar jag på mat, är hungriiiig. Har inte ätit på skitlänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0