Don't wake me 'cause I'm dreaming, of angels on the moon. Where everyone you know, never leaves too soon

Ibland blir jag så trött på mig själv. tappar ju bort allting. Skulle ta på mig träningskläderna förut, och hittade inte byxorna. Vände typ uppochner på hela byrån, sen kommer min sötfis och erbjuder sig med sin snällaste röst att hon kan ju hjälpa mig att leta "Du vet ju inte ens hur dom ser ut!" Fräser jag åt stackarn då, och låter mycket argare än jag är, men då svarar hon "JO, dom är gummiga" . haha. Då började jag skratta iaf, hon myntade ett nytt uttryck. Gummiga. Hon menar alltså att materialet är glansigt och sådär. Sen iaf kom jag på att dom ligger ju i träningsväskan, där dom ska vara enligt mig för "annars tappar jag bara bort dom" Ah tjena. Sen iaf skulle jag dra på mig min tjocktröja som jag tagit av mig 5 min tidigare. OCH HITTAR INTE TRÖJAN, Hur glömsk och blind får man vara? Den låg ju på sängen sen såg jag.

Suckade lite åt mig själv och satte mig här. Väntar på att Lydia ska slå mig en pling.
Lyssnar på Thriving Ivory - Angels on the moon sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0