Det är somliga dar som man vänder sig om och känner hur allting försvinner

Idag kom min mamma hem ifrån Stockholm, fast hon åker till Örebro tidigt imorgonbitti .. så det var ju inte mycket jag fick se henne innan hon var tvungen att gå och sova. Kind of suger. För jag är en mammig tjej. Ibland vill jag bara vara en liten fez igen som kan sitta i mammas knä och vara liten. Idag var en sån dag när hon kom hem, ville bara vara liten och känna mig trygg.

Promenerade ju med min fina bästistjej idag. Vi har setts så himla sällan på sistone, och det suger gammal hårig getpung. Ungefär. Men idag tog vi iallafall tag i våra häckar och tog en himla skön promenad runt i vårt kära Aneby. Pratade om allt och ingenting, skrattade och bara trivdes. Jag älskar dig. Vill jag bara få sagt.




Jäklar vilken gammal bild jag fick fram. Här är ju mina lyckokakor.

Kommentarer
Postat av: LOVISA

älskar diig. är full, typisk torsdag. call me imorron, puss!

2009-01-30 @ 02:55:15
URL: http://lovisita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0