And I'll never give myself to another the way I gave it to you. Don't even recognize the ways you hurt me, do you? It's gonna take a miracle to bring me back. And you're the one to blame

Nyss hemkommen från en liten förmiddagsfika på Thimons med Lydia. Det satt som en smäck, wienerbröd, chokladboll och kaffe. Gott. Nu är det 100 % säkert nu att jag ska till Hultsfred! Lydia och jag var grymt lyriska över hur kul det ska bli när vi satt och fikade..! Sen är ju Bax, Emilia och Lovisa också på, så nu jävlar! Grymt hur kul vi ska ha! Tråkigt bara att det är ett halvår kvar tills det drar igång, men vilken känsla det kommer vara o ha biljetten i handen, och bara tänka på hur bra det kommer bli! Taggad till tusen! Wiiii!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag hänga på ut till Emilia och hålla henne lite sällskap när hennes man jobbar kvällsskift! Sambo-livet är hårt, tur att hon har mig då ;) Dock har ju jag "kvällsskift" denna veckan också, men ikväll är jag ledig, så då är jag all-hers.  Annars jobbar jag kväll fyra dagar denna veckan, bra med pengar så jag har råd med Hultan ;) haha! Men mysigt blir de nog i eftermiddag/kväll. Blir nog lite matlagning och mys för oss, najs!






Kommentarer
Postat av: F

014012883 :)

2009-01-16 @ 17:40:21
Postat av: victor

ÅLDRANDET ÄR EN SJUKDOM SOM TORTERAR OCH DÖDAR GAMLA MÄNNISKOR VARJE DAG,ALLDELES I ONÖDAN EFTERSOM ÅLDRANDET I TEORIN KAN BOTAS, OM VI INTE LÖSER ÅLDRANDEPROBLEMET KOMMER ÅLDRANDET DÖDA OSS SJÄLVA. HUR SER DU PÅ ÅLDRANDET? ÄR DET OKEJ FÖR DIG ATT BLI SKRÖPLIGT KOLLI SOM SITTER I RULLSTOL SAMT KOSTAR SAMHÄLLET PENGAR ELLER TYCKER DU VI SKA SATSA MER RESURSER PÅ ÅLDRANDEFORSKNING?KOLLA IN MIN BLOGG OCH DISKUTERA!ÅLDRANDET ÄR EN SJUKDOM SOM TORTERAR OCH DÖDAR GAMLA MÄNNISKOR VARJE DAG,ALLDELES I ONÖDAN EFTERSOM ÅLDRANDET I TEORIN KAN BOTAS, OM VI INTE LÖSER ÅLDRANDEPROBLEMET KOMMER ÅLDRANDET DÖDA OSS SJÄLVA. HUR SER DU PÅ ÅLDRANDET? ÄR DET OKEJ FÖR DIG ATT BLI SKRÖPLIGT KOLLI SOM SITTER I RULLSTOL SAMT KOSTAR SAMHÄLLET PENGAR ELLER TYCKER DU VI SKA SATSA MER RESURSER PÅ ÅLDRANDEFORSKNING?KOLLA IN MIN BLOGG OCH DISKUTERA!ÅLDRANDET ÄR EN SJUKDOM SOM TORTERAR OCH DÖDAR GAMLA MÄNNISKOR VARJE DAG,ALLDELES I ONÖDAN EFTERSOM ÅLDRANDET I TEORIN KAN BOTAS, OM VI INTE LÖSER ÅLDRANDEPROBLEMET KOMMER ÅLDRANDET DÖDA OSS SJÄLVA. HUR SER DU PÅ ÅLDRANDET? ÄR DET OKEJ FÖR DIG ATT BLI SKRÖPLIGT KOLLI SOM SITTER I RULLSTOL SAMT KOSTAR SAMHÄLLET PENGAR ELLER TYCKER DU VI SKA SATSA MER RESURSER PÅ ÅLDRANDEFORSKNING?KOLLA IN MIN BLOGG OCH DISKUTERA!

2009-01-16 @ 17:42:32
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Arandur

hoppas du haft en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-16 @ 17:47:50
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer du idaag eller:)? hiii puss frittsan

2009-01-17 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0