18 karat gold wouldn't fill the hole. The bleeding hole in her heart

..idag blev jag ungefär 1800 kr fattigare. Känns lite sisådär faktiskt.. men det finns säkert dom som blev fattigare än jag idag. Blev dock lite rikare på klädfronten, ett par ljusa jeans, en tjocktröja som jag troligtvis kommer att bo i framöver. Och Erik tipsade om ett par skor han tyckte var sjuuuukt snygga, och det slutade med att jag köpte dom, för han hade ju rätt, sjukt snygga och sköna och allt sånt där som skor ska vara!  Sen var vi ju en sväng på IKEA, gick lite halvt om halvt vilse, fram o tillbaka åt fel håll, men jag hittade mina ramar och en fotohylla (? heter det så? ) sen orkade jag inte mer. Skulle ju vara halvjobbigt att köpa en spegel att bära runt på.

Skulle ju äta baguetter till lunch, min och bax baguette var nog bakad år 1845 för brödet var juu för fan stenhårt. Skulle behövt motorsågar för att skära upp brödet. och deras STORA colaglas var ju bara stora om man är dvärg. Och jag är inte det.

Sen iaf. Skulle vi åka hem. vet inte hur killarna där framme i framsätet lyckades, men dom körde iaf tt MOTALA. Så det blev en felkörning på 1 ½ timma, jag och bax somnade i baksätet, och det tyckte killarna var skönt tydligen för då var det tyst. höhö.  KOm hem tillslut iaf. Helt slut efter en bra dag. alltid skönt att göra saker på dagerna istället för att sitta hemma och titta in i väggarna nu när jobbet sinar lite gran ... fast fan. känner mig lite fattig nu dock. Nu ska jag inte röra mina pengar, dom ska gå till hultsfredsbiljetten ju!

köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0