WE'LL BE FRIENDS NOW AND FOREVER, AND I SWEAR THAT I WILL BE THERE, COME WHAT MAY

Vad gör jag uppe såhär dags? Ja det kan man undra! Smsar med en festiz nere i skåne. Hon gör så att jag vill festa också! Jag blir sugen på att dansa loss i mina rosarutiga pyamasbyxor. Svinga mig i taklampor, breakdancea (hur stavar man det ordet?) och dansa på en bardisk. Ungefär. Men jag ska inte göra det. Jag ska borsta tänderna och sedan krypa ner under täcket. Men! Den 4e åker jag till Skåne. Och då ska jag festa (men kanske inte nödvändigtvis i mina rosarutiga pyamasbyxor) Jag ska bo nere hos lillsnorren där några dagar. Det känns skönt, vill ha den 4:e mars NU! Är ju en hel vecka och 4 dagar kvar. Men tills dess har jag faktiskt en hel del att se fram emot. Denna veckan blir seg, men helgen blir säkerligen hur bra som helst. Wiiii.

ska sova nu tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0