MEN TIDEN HAR SIN RÄTT ATT FÖRÄNDRAS DÄR DEN GÅR, OCH DEN ÄR HOS DIG NU, HOS DIG OCH DIN VÄN. JAG SKA ALDRIG MERA LÄGGA MIG MED HUVUDET MOT DITT HÅR OCH ALDRIG ÄLSKA DIG IGEN

Jag har inte bloggat på två dagar kom jag på ikväll. Kanske har haft en sån där blogg-paus som Blondinbella gjorde så populär? Jag bloggar så mycket och har ett så stressigt liv att jag gick in i väggen och behövde pausa bloggen ett tag. 2 dagar senare är jag frisk och kry igen. Jag är ironisk. Mitt liv är totalt stressfritt. Förutom imorse när jag vaknade 10.30 och skulle möta Lydia på gymmet 11.00. Jag kom försent. Men hon känner ju mig, och vet att jag är sen för det mesta. Hon med för det mesta ju. Det är vi att vara sena liksom.
Erik tyckte att jag skulle skriva ett inlägg om honom. Det gör jag nog inte, men däremot kan jag ju sväva in lite på våran tävling! Och för att lugna alla mina kompisar jag kommer inte få anorexia, jag lovar! Däremot har jag bara druckit 3 shakes idag. Lite dåligt faktiskt, men jag var så trött efter träningen och bristen på massa mat, så jag somnade vid 17.00 och sov till 20.30. Men imorgon åker jag till pojkarna i Ömo, för att äta en sallad och umgås lite. Då kommer jag ju att få i mig något annat än NUT som Erik så smidigt döpt Nutrilette-shaken till.

Jag vet inte vad mer jag ska skriva? Inspirationen att skriva har nog försvunnit. Sitter och lyssnar på Helén Sjöholm. Det kan man ju också roa sig med. Jädrar vilken röst hon sitter inne med iaf. Den skulle man ju inte säga nej till.

Nu orkar jag inte sitta här och skriva meningslösa saker mer. Erik, tyvärr det blev inte så mycket till inlägg om dig, men du blev iallafall nämnd. Bättre lycka nästa gång. Du kanske får ett inlägg när jag får ett på din blogg. Haha. Give and take liksom.

Jag hoppas att jag får sova ensam inatt. 2 nätter i rad har min lillasyster sovit tillsammans med mig i min säng (hon som är 4 alltså) och ja ja, det är mysigt och så, men man skulle ju kunna tro att hon är en 100 kilos karl så jäkla mycket som hon brer ut sig. Hon puttar mig ur sängen. Ur min egen säng. Åh. Då har man ju hellre en nattkompis som inte sparkar ut mig ur sängen liksom.

Nej. Sluta skriva var det ju.

Puss

(lars winnerbäck ftw. rubrikens man. åh.)

Kommentarer
Postat av: LOVISA

tack älsk. gånger tusen.

2009-02-03 @ 23:15:20
Postat av: LOVISA

kan du komma hit och laga mat åt mig kanske? jag sitter här med couscous och nån gurka/citronröra. lite konstig smak, men det fick bli den ändå liksom. så, du kanske kan komma hit och styra upp mitt liv?



2009-02-06 @ 11:22:53
URL: http://lovisita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0