THIS IS THE CLOSEST THING TO CRAZY I HAVE EVER BEEN

Sådärja. Nu är jag tillbaka i mitt gamla jag igen. Surheten har gått över! Den går alltid över med lite hjälp av Lydia, Lovisa och boxercise. Igår var boxercisen helt sjukt jobbig. Men satan vad skönt det var efteråt, händerna darrade och resten av kroppen var helt bortdomnad. Men det märks liksom inte medans man boxas, det är så roligt, så att även att man håller på att dö så kämpar man på och har roooligt. Kände igår att jag har saknat våra två boxercise i veckan som jag och Lydia alltid gick på innan! Får dra igång igen nu!
Imorse drog vi till gymmet, jag Lydia och Lisa! Kan ju säga att det var lite kämpigt efter gårdagen .. men det är bara att bita ihop. Imorgon skippar vi ju 06.00-spinningen vi faktiskt tänkte gå på. Haha.
Har jobbat ikväll med. Det var trevligt, jag saknar verkligen att jobba när jag väl är där .. Tråkigt bara att dom inte har några vikarietider åt mig. Blä på att vara arbetslös.

Nu ska jag väl krypa till sängs strax .. lana några Vänner-avsnitt, och sen sova , för imorgon ska jag dra med mig Lovisa ut till Österbymo. Jag ska lära henne att åka skridskor. Haha. Fan vilken syn, får nog inte glömma kameran. (Nu menar jag inte att du Lovisa kommer bli en syn, menar mest helheten. Jag kan knappt gå av träningsvärk, och ska åka skridskor. Och du kan inte säger du. Fast det trorjag du kan ändå. Blabla, lång parentes blev det nu. Slut på parentes)

Sen på fredag ska vi ju vara "chafförer" åt Erik och Johan när dom ska till Sthlm och kika lite på AC/DC. Kan nog bli kul. Jag ska dock inte vara chafför, jag ska bara åka med som ett ruskigt bra sällskap. Kanske ska komma på massa roliga bil-lekar? Haha. Nej. Kommer bli roligt iaf. Alltså, det är Oskar som ska köra alltså. Kanske ska nämnas. Lydia blir min partner i att vara ruskigt bra sällskap. Kan det bli bättre? Kunde Erik och Johan få bättre kamrater i bilen? Nej. Tror inte det. höhö. 

Sådärja. Läggdags? Mjo. Ska bara lyssna på lite musik först. Vilket säkert kommer innebära påfyllnad på msn, sen kommer jag aldrig komma här i från. Fram med järnviljan Rebecca!

puss och guutnatt


Kommentarer
Postat av: sofia

Tack så mycket! :) Ja, den var sjukt bra. Fällde en och annan tår jag med och jag brukar inte gråta till böcker!

2009-02-18 @ 07:30:21
URL: http://sofia0217.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0