ORKAR INTE KOMMA PÅ EN BRA RUBRIK, SÅ IDAG BLIR VI UTAN

Började dagen med en promenad, det var kallt kan jag lova. Mamma har ju sett till så att eftersom jag är arbetslös så ska jag gå med henne till barntimman varje fredag klockan 10.00 (med astrid alltså, inte mamma). Det tar emot att gå upp vid 9.00 faktiskt. Men det är skönt, man sover ju inte bort dagen då! Har spelat lite Sims 2 - livet i lägenhet nu, för att fördriva tiden. Vilket jag inte ens behöver, för jag har massa att hinna med ju. Lovade mamma att dammsuga huset idag, sen ska jag duscha, och fixa mig och så, för typ vid 13.30 så åker jag och Lydia till Tranås, och där byter vi bil för att åka på en roadtrip till Stockholm med Erik, Oskar och Johan! Det blir nog roligt, både att åka med dom och härja en del, och sen när Johan och Erik är på Ac/Dc så får vi sysselsätta oss med bio eller något, bio lär ju vara bättre än konserten dom är på? Eller? Haha! Kan säga att jag är nog lite avundsjuk, inte för att jag tycker att Ac/Dc är sådär JÄTTEBRA, men för att det är alltid en sån härlig stämning på konserter... och lär ju inte vara dåligt drag där tror jag inte!

Nehe. Vad ska jag göra nu? Dammsuga? Vill inte, hatar våran dammsugare. Ska skriva med skitstora bokstäver på kylskåpet att vi måste köpa en ny innan jag faktiskt tar sönder skiten ordentligt, och då kan vi ju inte dammsuga, så då kommer det ju bli jätteskitigt. Kanske är en bra plan förresten .. för då MÅSTE vi ju köpa en ny .. hmm .. tål att tänkas på. Jag vill ha en Ultra Silencer, gillar att dom är tysta.


Kommentarer
Postat av: LOVISA

DU ÄR GALENCRAZY KVINNA

2009-02-20 @ 11:44:59
URL: http://lovisita.blogg.se/
Postat av: sofia

Livet i lägenheten? vad är det för något? har du mer simsspel som inte jag har? haha.

2009-02-20 @ 13:25:57
URL: http://sofia0217.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0