JAG SKA SLÅSS I DINA KVARTER




Bloggning live - såhär sitter jag nu, mysflötet . Höhö

Igår kväll somnade jag runt 22-tiden .. vilket är ganska förvånande när det gäller mig. Sen vaknade jag runt 04.00 inatt, och sen somnade jag om och sov till 11 idag .. så jag har sovit 13 timmar inatt. Rätt sjukt. Förstår inte ens varför jag somnade så tidigt igår, måste varit helt slutkörd efter boxercisen .. eller något, inte en aning.

Drömde så sjuka drömmar inatt .. vet inte vart jag får allting ifrån. Blä.
Har ingenting att göra idag .. inte en endaste plan. Känns sådär. Går omkring i myskläder, osminkad och allmänt mysig. Nu fick jag ett sms, kul. Haha.

Ikväll ska jag se på Big Brother!! Dom har ju börjat köra repriserna på tv400 kl. 22.50. ROOOLIGT! Ikväll ska jag inte somna .. haha.

puss 

Kommentarer
Postat av: LOVISA

MEN SKÄMTAR DU!!!!! BIG BROTHER; SKA SES!



FÖRRESTEN ÄR DU SJUKT SNYGG. DITT AS!

2009-02-24 @ 16:44:23
URL: http://lovisita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0