JAG SA VÄNTAR DU PÅ NÅN ELLER VILL DU BLI MIN, HAN SA VAD SVARAR MAN PÅ SÅNT, JAG SA MAN SVARAR NOG INGENTING

Idag har jag solat. Varje gång jag ligger i solariet vill jag bara krypa ihop i fosterställning och ligga kvar där i värmen. Är nog en kvarleva ifrån livmodern, för där inne är det väl varmt och skönt?
Sen gick jag till min bästa snorre som heter Lydia, för dom behövde hjälp med att äta upp SMÖRGÅSTÅRTAN! Då kom ju jag såklart! Fast okej inte bara för käket, jag kom ju för kaffet också. Höhö. Men okej, för Lydias skull med då, Okej. Sen lekte jag med henne ända tills klockan var nästan tolv, sen gick jag hem. Så gräsligt kallt så jag nästan dog var det.

Nu ska jag kanske spela lite Sims. Om jag orkar ta in den bärbara in på mitt rum och lägga mig i sängen och spela lite. Men det är klart jag orkar. såklart.

pussi

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul att du hittade till min blogg ju :) Ja ring! Jag har ju praktik nu i fyra veckor så det ska säkert gå att träffas nån gång, om du vill ;) Saknar dig massor systra mi! Puss!

2009-02-23 @ 16:26:57
URL: http://lerato.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaa jag har förstått att han inte är så het där :)

2009-02-23 @ 16:59:16
URL: http://enhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0