JAG KUNDE SÄGA JAG ÖNSKAR HAN FÖRSTOD MEN DET ÄR INTE DET JAG VILL NOG BARA ÄNDRA SANNINGEN

Till skillnad från andra så vaknade jag faktiskt inte glad och med ett leende på läpparna idag. Det hade jag ju faktiskt planerat. Men igår kunde jag inte sova, hittade ingen bra film att se så det slutade med att jag låg och läste "Tusen strålande solar" och då blev det ju så att jag inte kunde lägga från mig boken. Så jag släckte väl lampan runt 03.00 kanske. Sen idag, vaknade på dåligt humör, blev på bra humör efter frullen, och gick upp till gymmet där Lydia väntade. Hade roligt på gymmet, var bara en till typ där, så vi härjade runt fritt. Det är skönt när det är så.
Men sen kom jag hem .. och vet inte vad som hände, helt plötsligt var jag sur igen. Duschade och sen la jag mig i sängen, läste klart Tusen strålande solar (som btw var en ruskigt bra bok) sen somnade jag. Sov till 16.36 tror jag ungefär.

och nu sitter jag här. Ska snart fixa mig lite, och se på hockey ikväll med Lydia och Alexandra. Vet inte riktigt varför jag hänger med, brukar ju oftast vara ganska ointresserad om vad som händer på planen. Men det är väl för sällskapet. Det är ju ett ruskigt bra sällskap :)

och var fan är min mamma?  hon slutade jobba för en timma sen. KOM HEM. jag behöver min mamsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0