It ain't hard to see who you are underneath, I'm still in love with who I wish you were. And I wish you were here

Nuså. Nu kan man väl säga att operation-banta-och-vinna-över-erik-tävlingen får börja! Från och med imorgon får jag bara dricka nutrilette-shake och vatten. Och träning en gång om dagen. Vägde mig idag, för första gången på jag vet inte hur länge. Trodde jag låg på typ 60 kg, men vågen visade 58 kg (Så, nu har jag typ berättat för hela världen vad jag väger, trodde jag aldrig) så mitt mål är väl att gå ner till 54. 4 kg får väl bli målet till att börja med.
Tjuvstartar dock lite idag, kommer inte bli ngt flötigt idag minsann. Nu kör vi ;)

Förövrigt, idag så ska jag färga min utväxt hos Emilia .. där ute kan det ju vara svårt att stå emot godsakerna, men jag ska klara det. Becca fixar.




Kommentarer
Postat av: LOVISA

Skeppohoj, jag ska också stå emot godsakerna. Eh. Ska bara kila iväg o köpa lite godis först. Haha! Fan, jag har så dålig självdisciplin. Rackarns.



Jag tänkte ringa dig nu med. Så nu fick du en liten förvarning. Bra va? Glöm ej kissa. Et tu mange. Det är inget att skämmas för!



PUSSSS

2009-02-01 @ 14:38:25
URL: http://lovisita.blogg.se/
Postat av: sofia

Men lilla Kusin Vitamin. Akta dig för att träna förhårt när du äter sådär lite! Jag vill inte hitta dig avtuppad i nåt dike. :)

2009-02-01 @ 15:57:33
URL: http://sofia0217.blogg.se/
Postat av: sofia

Men du lilla Kusin Vitamin. var försiktig med att träna för hårt när du inte äter. Jag vill inte hitta dig avtuppad i ett dike nånstans. :)

2009-02-01 @ 16:09:12
URL: http://sofia0217.blogg.se/
Postat av: ozkar

det var väll vår deal att du får bo här om du diskar ;)

2009-02-01 @ 16:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0