I WILL BE ALL THAT YOU WANT AND GET MYSELF TOGETHER 'CAUSE YOU KEEP ME FROM FALLING APART



Idag hade jag några timmar då jag bara låg med hörlurar i öronen och lyssnade på musik och lät tiden ticka iväg.
Det finns så många kloka människor som skriver så bra texter att jag blir helt stum. Jag är fascinerad över hur man kan sätta ord på känslor. Fascinerad.

Sen har jobbet ringt idag. Så jag ska jobba både imorgon och på söndag, bara några timmar, men jag börjar vid 08.00 båda dagarna. Inte så lyckat, med tanke på hur förkyld jag är, men jag måste verkligen ha pengarna.
Sen ringde min chef och sa att hon hoppas jag vet att när jag jobbar där i sommar så kommer jag få ett mycket större ansvar än innan eftersom jag nu är en "gammal veteran" inom rehab. Jag anses inte längre som bara en timmis. Jag ska få köra med dom nya timmisarna i sommar alltså. Bara dom inte är lame så ska det nog vara fina fisken.

Nu måste jag sova snart. Klockan ringer vid 07.00 imorgon. Jeez. Och jag som tyckte det var jobbigt att stiga upp vid 09.00 imorse. Det ska bli intressant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0