I THINK I'M KINDA SCARED 'CAUSE I DON'T WANT TO LOOSE YOU IF YOU REALLY REALLY REALLY CARE THEN MAYBE YOU CAN HANG THROUGH I HOPE YOU UNDERSTAND IT'S NOTHING TO YOU

Jag är riktigt tråkig idag. Lite sur också. Det har jag varit lite av och till idag, är väl lite pms-varning på mig tror jag. Inte kul.
Har nog inte gjort något värt att nämna idag heller. Var ute och gick med Lydia ikväll eftersom det sket sig med boxercisen. Lite synd, hade vart skönt att slåss lite. Men det får bli nästa vecka, skööönt. Ska ladda hela veckan för det.

Har skrattat åt min bror idag. Det har vart roligt. Han har nackspärr. hahahahah. Jag är så elak. Men finns det något fulare än folk som inte kan vrida på huvudet utan måste vrida hela kroppen? Och när huvudet har fastnat lite på sniskan. hahahahha. skrattar bara jag tänker på hur det ser ut.

Nej. Ska nog ladda en film, så jag kan mösa ner mig och kika lite. Men frågan är, vilken film?

Lyssnar på bra musik faktiskt. Bl.a TLC-DAMAGED gammal och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0