Hon går och plockar och hittar sina gamla brev. Lite konstigt att läsa om gamla planer när hon vet hur det blev. Nu är det ingen som skriver längre. Det finns ingenting här som är värt att skriva upp

Sådär. Sista dagen med riktig mat är nu snart slut. Har två timmar kvar som jag "får" äta på men jag låter nog bli! Har druckit vatten och shake idag, och nu på kvällen blev det kycklingsallad hos Millan! Njöt riktigt ordentligt av den kan jag lova, kommer inte få fast föda på en vecka ju! haha! Lydia och Millan (och säkert många andra) säger att jag är jätteknäpp som ens tänker tanken att inte äta mat, och jag är väl lite knäpp. Men ändå, det är ju bara en vecka. .. till att börja med! :)

Det kommer att bli förmiddagsträning denna veckan, för Lydia jobbar eftermiddag! Så då blir de tidiga mornar, inga flötiga sovmorgnar minsann! Sen får jag väl ut o gå på kvällarna.. för Erik, jag ska bli en värdig motståndare! Även om du vinner, så ska jag fasen inte va långt efter! Haha!

Jag har funderat över mitt mobilbatteri föresten. Liksom VARENDA kväll börjar den varna för dåligt batteri, så jag har liksom tyckt att batteriet är skit helt enkelt. Men sen kom jag på, att jag pratar typ i telefon minst en timma om dagen med mobilen, och sms:ar typ resten av tiden, så är liksom inte så jättekonstigt att batteriet tar slut varje kväll. Men ändå. Det är nog dålig kvalle, för hela mobilen är ju lite uppfuckad. Funderar på o lämna in den så dom får fixa min mellanslagsknapp innan jag kastar telefonen i väggen.

Sådär  , där fick ni ett inlägg. Helt onödigt, men lite läsning kan ju alltid vara kul såhär en söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja dom 30 sek var bra :D

2009-02-01 @ 22:14:23
Postat av: LOVISA

tack för att du är som mig. tack.



2009-02-01 @ 23:55:36
URL: http://lovisita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0