EN ELEGI FÖR ALLA VÄGAR SOM VI INTE VANDRAT ÄN, FÖR EN TID SOM BARA GÅR OCH ALDRIG KOMMER IGEN






Sthlm-resan i bilder
Vi var ju sällskap till Erik och Johan som skulle till Stockholm för att se på Ac/Dc igår. Jag, Lydia och Erik roade oss med att ta kort på vägen ner. Vi lekte även en lek där man ska tänka på ngn, och dom andra ska gissa vem man tänker på. Det är en rolig lek. Sen när Erik och Johan var på konserten som förövrigt fick bra kritik i aftonbladet, och av killarna också, så var jag, Lydia och Oskar på bio! Vi såg på Bedtime Stories, som faktiskt var mycket roligare än vad jag väntat mig, eftersom jag oftast tycker att såna filmer kan bli överdrivet jobbiga ibland. Men den var faktiskt rolig.
Sen åkte vi hemåt, blev ingen McDonken tyvärr, för dom hade stängt. Lite sugit. Kom hem 02.30 ungefär, och däckade som ett litet barn i sängen.

Idag har jag och mamma haft ett ryck och storstädat huset. Kändes skönt, så nu är det rent och snyggt.
Nu ska det ätas tacos, och spelas lite spel med min familj, eller delar av den. Alla är ju inte hemma en lördagskväll såhär.

puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0