DET ÄR SÅ LÄTT ATT KASTA KÄRLEK DÄR DEN VACKERT TAS EMOT

Jag har skrivit riktigt dåligt här på sistone. Men jag har faktiskt inte haft lusten direkt .. och har faktiskt hållt mig sysselsatt både med det ena och det andra denhär veckan, så jag skyller på det!
Vad jag gjorde i veckan kan sammanfattas med Erik-Ozkar-sallad-fiamedknuff-trötthäng-nutrilette ungefär. En mysig vecka. Lördagsdagen spenderades i Linköping med Lydia med lite shopping, och umgänge med den fina tjejen. Sen åkte jag till Erik igen för att äta lite räkmacka och sen åka vidare till Jönköping för att se på bio! Benjamin Buttons otroliga liv blev det! Ozkar och Ezter var ju också med, men jag var den enda som grät som en liten flicka där i slutet.. Åh. Det var en sevärd film faktiskt, lite i längsta laget dock, men timmarna gick snabbt ändå!
Idag låg vi och tittade på Det bästa från Big Brother 2000, 2002 och 2003, sjuukt kul, måste nog också köpa den dvd'n, 10 kr lär det ju vara värt ;) haha! Sen gjorde vi inte mycket med våra liv.. mamma hämtade mig och vi åkte svängen förbi mormor och morfar för att äta lite bullar och dricka kaffe. Det var gott! Min mormor och morfar är bezt.

Nu ska jag snart kolla på film, borde ju gå ngn bra nu vid 21.00? Eller? Det brukar väl göra det på söndagar?




you don't know what you've got 'til it's gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0