AT FIFTEEN, WHEN ALL YOU WANTED WAS TO BE WANTED. WISH YOU COULD GO BACK AND TELL YOURSELF WHAT YOU KNOW NOW

Nu är det onsdag. Klev upp 9.45 för att jag skulle kunna hinna sitta ner och äta en lugn och skön frulle och ha en stressfri morgon innan Lydia skulle komma och tuta utanför! 11.00 rullade bilen av färgen röd och registreringsnumret BEE fram utanför mitt hus och vi bönade upp til gymmet. Nya morgonrutinen nu när vi båda är arbetslösa är träningen på morgonen typ. Skönt, då har man hela dagen ledig sen! :)
Sen åkte vi hemåt för att duscha och kränga på oss myskläderna, för snaart bär det av till Österbymo. Där ska vi ha mys-dag/kväll/natt med ErikZ och Ozkar och bygga en stor mysgrotta av Ozkars lägenhet, mysa, se på film och ha roligt! :) Laga mat och äta saker som är onyttiga ska vi också göra. Höhö :)
Jag gillar mina kompisar!


Nu väntar jag nog mest på Lydia, har säkert en massa jag ska hinna med innan vi ska åka, men jag kommer jämt på det i sista sekunden, som vanligt. Ni vet ju hur jag är :)
Nu åker mina två yngsta syskon med farmor till bion för att se på BOLT. Den vill jag också se! Verkar ju rätt rolig. Jag kanske ska äta ngt innan jag beger mig? Eller? Hmm......... nu skriver jag mest svammel för att jag inte kommer på ngt vettigt att skriva. JO. Kan skriva grattis till min lilla lovisafis som äntligen hittat ett studentrum. GRATZ BEBIZ. Du är grym.

Nä. Puss hej.

jag saknar dig.



Cuz when youre fifteen and somebody tell you they love you
You’re gonna believe them
When you’re fifteen and your first kiss makes your head spin round
but in your life you’ll do greater than dating the boy on the football team
But I didn’t know it at fifteen



Taylor Swift - Fifteen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0