REMEMBER TIMES WHEN YOU PUT ME ON YOUR SHOULDERS. HOW I WISH IT WAS FOREVER YOU WOULD HOLD US.



På torsdag ska vi ha julmiddag/finsittning i skolan, och klädkoden är juligt/kavaj.. så jag tänkte köra på min London-klänning jag köpte till förra årets jul men som aldrig användes tyvärr! För fin är den tycker jag! Den är väl lite julig?

Ikväll har jag varit hos Sandra som vanligt, vi drack kaffe (som vanligt) och skrattade åt en massa helt störda låtar vi hittade på spotify! Sen skulle jag gå hem, och hemvägen som annars brukar ta 15 minuter att gå tog bara 8 minuter idag! Helt stört snabbt gick jag, en blandning av kylan och att det var lite läskiga människor ute, speciellt utanför Boheme.. där sprang jag nästan förbi, så snabbt gick jag!
Nu ska jag nog sova lite, har en sjuk huvudvärk som kom från ingenstans, den vill jag sova bort! Imorgon ska jag plugga, sen ska jag hem till mina älsklingar i Aneby och baka pepparkakor! Mysigt!


Jag funderar på att önska mig en kamera i julklapp. Jag saknar att ta "riktiga" kort på allt onödigt som händer!

Nej, nu ska jag sova! Puss

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0